۱۳۸۸ آبان ۱۸, دوشنبه

تخصیص 60 میلیارد ریال اعتبار به نیروی انتظامی و 12 میلیارد ریال به نیروی مقاومت بسیج برای مقابله با جنبش سبز

تخصیص 60 میلیارد ریال اعتبار به نیروی انتظامی و 12 میلیارد ریال به نیروی مقاومت بسیج برای مقابله با جنبش سبز. این خبر رو دیشب شنیدم و منتظر موندم تا مطوئن بشم. بعد منتشر کنم. اگر در میان بازدیدکنندگان بالاترین خبرنگار هم هست راجع به این خبر اطلاعات دقیقتری رو کسب کنه خیلی بهتره.
من اخباری رو دریافت می کنم که متاسفانه به دلیل عدم دسترسی به سایت معتبر اونها رو روی وبلاگم میگذارم . برای همین هم ممکنه که به خبر اعتماد نشه . به هر حال این خبر رو از منبع موثقی شنیدم. مثل خبر انتشار CD فیلم علیه موسوی و کروبی و جنبش سبز در مجلس (فرمایشی) که داغ نشد. البته امشب بخشی از فیلمها احتمالا بتونم لینک بدم. ضمنا خبر دیگری هم هست راجع به 16 آذر که اگر مطمئن شدم منتشر میکنم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر