۱۳۸۹ خرداد ۲۰, پنجشنبه

به احترام رهبران جنبش سبز نمی آیم

چندی پیش در مطلبی در وبلاگم به مکتب مغولیسم نقابدار پرداختم و در آن جریان حاکم را پیرو این مکتب دانستم که مغولوار به جان مردم افتاده است و به مال مردم وبه جان مردم رحم نمی کند و برای بقای خود دست به هر کاری میزند. تجاوز می کند. دختر جوان ایرانی را با گلوله به شهادت می رساند و بعد آن را انکار می کند. جوانان همین مرز و بوم را به کام مرگ می کشاند و در رسانه های خود از مردمی بودن حکومتش دم می زند.
بیانیه کروبی و موسوی با علم به چنین ماهیتی از جریان حاکم صادر شده است و قطعا نگرانی از به مخاطره افتادن جان بیشمار ایرانی خواهان حقشان سبب شده تا چنین تصمیمی گرفته شود. حکومت نظامی حاکم در خیابانها خود دال بر همین مسئله است و دستورات صادر شده از سوی مقامات امنیتی مبنی بر شلیک گلوله مستقیم به سوی مردم چنین تصمیمی را رقم زده است.
به نظر من همین قدر که مانند سپاهیان مغول به خیابانها ریختند تا با ایجاد رعب و وحشت خلق حماسه ای دیگر را از جنبش سبز بگیرند برای پیروزی ما کافی است. با احترام به خواست رهبران جنبش سبز از حضور در خیابان صرف نظر می کنم و تنها به الله اکبر شبانه بسنده می کنم. مطمئن باشید که حاکمیت تمرد ما را از بیانیه این دو بزرگوار می خواهد. امیدوارم همه دوستان سبز اندیش و سرو قامت این بار به احترام رهبران جنبش سبز نمی آیند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر