۱۳۸۹ خرداد ۱۸, سه‌شنبه

مغولیسم نقابدار

مغولیسم مکتبی است که توحش را اصل بقای حکومت می داند و سرکوب را ابزار تداوم نظامی که از شعور و رفتار عقلانی دور است. این مکتب امروز در جامعه بین الملل منسوخ شده است و کمتر نظامی است که با استمداد از چنین روشهایی خود را بر کشور خود مسلط کند. این نحله اما نوع امروزی شده ای را بازتولید کرده است و به همان روشها برای بقا دست می یازد و در مقابل، خود را حامی مردم می داند. به راحتی خون می ریزد و خون های ریخته شده را پایمال می کند. در رسانه های در اختیار خود گروههای مخالف خود را عامل بحران و فتنه می خواند و در خیابانها در مقابل چشم مردم و رسانه های خارجی دختران و پسران و پیران جامعه را به قتل می رساند.
نوع امروزی این مکتب را می توان مغولیسم نقابدار دانست که به رهبری سید علی خامنه ای در ایران حاکم است. قتلگاه اندیشه و آزادی مردان و زنان سرزمین ایران. این مکتب همواره بر نقش مردم تأکید دارد اما در زمانی که مردم حقشان را از حاکمیت مطالبه می کنند آنها را سرکوب می کند.
در ایران امروز، قوم متجاوز از خارج مرزهای وطن نیامده اند و با ملیت این سرزمین بیگانه نیستند، اما مغولوار تمامی سرمایه های ملی و معنوی جامعه را مصادره کردند و معترضین به چنین اقداماتی با حکم محارب و ... اعدام می کنند.
این مکتب سرمایه های علمی و دانشمندان سرزمین را وادار به خروج از وطن می کند تا بتواند بدون مزاحمتهای این افراد به حکومت ادامه دهد.
چنین حکومتی با چنین مکتبی دوام چندان نخواهد داشت و مقاومت ملی قدرتمندی که در مقابل این مکتب شکل گرفته است به زودی چنین حاکمیتی از قدرت خارج خواهد کرد. ایستادگی مردم و فشارهای بین المللی چنین نظامی را از پای در خواهد آورد و سایه شوم آن را از سر مردم دفع خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر